Кому стане у пригоді додаток Fairo?
Додаток Fairo — це мобільне рішення «все в одному» для офіційно зареєстрованих ФОП 3-ї групи, на спрощеній системі оподаткування, які не є платниками ПДВ та не мають найманих працівників. Ви можете завантажити його із магазину додатків, створити акаунт за кілька хвилин і отримати повний доступ до усіх функцій додатку (відкриття рахунку, користування віртуальною карткою, виставлення інвойсів, ведення бухгалтерії та податкової звітності). Щоб дізнатися більше про додаток, переходьте за посиланням
https://www.youtube.com/channel/UCQ2x6QUMmLEh9vbUO0I7rDg/videos
Як завантажити додаток?
Додаток доступний власникам мобільних телефонів з операційними системами iOS 11.0 та Android 8.1 або їх пізніших версій.
Як мені створити й налаштувати акаунт?
Створити та налаштувати акаунт — дуже швидко і просто. Вам необхідно підготувати заздалегідь наступні документи: паспорт (ID карта або закордонний паспорт), ІПН, Е-підпис, номер телефону, email адреса. Використовуючи свої дані, пройдіть реєстрацію в додатку з відкриттям Fairo рахунків. Процес реєстраціі в додатку займе декілька хвилин. Виконайте всі кроки налаштування акаунту, і ви зможете користуватися усім функціоналом додатку: формування та відправка рахунків своїм замовникам, подача звітності та оплата податків, користування віртуальними картками та банківськими рахунками.
Як відбувається процесс реєстрації в додатку з допомогою додатку "ДІЯ"?
Ви можете відкривати рахунки та проходити реєстрацію швидше за допомогою інтеграції з "ДІЯ". Для цього достатньо мати встановлений додаток "ДІЯ", завантажити в нього документи у вигляді ID карти чи біометричний паспорт для виїзду за кордон та ІПН. Перевірте обов'язково оновлену останню версію додатку "ДІЯ". Завершіть реєстрацію керуючись підказками додатку Fairo.
Що робити, якщо я забув код входу?
Для того, щоб скинути старий пароль для цього вам необхідно:
1. натиснути Я забув код входу;
2. На ваш номер телефону надійде ОТР код-підтвердження;
3. Необхідно ввести його в додаток;
4. В полі "Створити код входу " введіть новий 4х значний код
5. Підтвердіть введений вами код.
Якими мовами доступна Fairo?
Fairo доступна на українській, англійській та російській мовах.
Як я можу залишити подяку чи скаргу?
Перш за все нам приємно отримувати позитивні відгуки від наших клієнтів щодо додатку, адже це дає нам можливість розуміти, що ми рухаємося у правильному напрямку у створенні дійсно корисного додатку для вас. Якщо все ж таки у вас є запитання щодо наших продуктів або вам потрібна допомога з вашим обліковим записом, ми завжди будемо раді допомогти. Ви можете надіслати нам електронного листа на support@fairo.com.ua або просто відкрити чат із нами безпосередньо в мобільному додатку. Це найшвидший і найпростіший спосіб зв’язатися з нами. Якщо ви все ж таки хочете залишити скаргу, будь ласка, подаючи її, надішліть емейл на адресу support@fairo.com.ua і обов’язково вкажіть наступні дані: Ваше повне ім’я, адресу електронної пошти Опис вашої скарги та час її виникнення. Ви також можете включити будь-яку супровідну документацію, скріни які є у вас стосовно скарги.
Чи займається Fairo сертифікацією електронних підписів?
Fairo не є центром сертифікації електронних цифрових підпиcів, в додатку Fairo ви можете використовувати будь який фaйловий Е-підпис, виданий акредитованим Державним центром сертифікації . Перелік акредитованих компаній ви можете перевірити тут
http://www.ukrstat.gov.ua/elektr_zvit/inf_akcen/centr.htm
Як перевірити чи підписаний договір на відкриття рахунку?
На етапі відкриття рахунку, вам на email прийде договір підписаний цифровим підписом банку. При необхідності ви можете перевірити достовірність підпису на сайті https://sign.diia.gov.ua/verify або https://ca.informjust.ua/verify