Чому Fairo безпечний?
Для захисту вашого облікового запису ми використовуємо трирівневу систему безпеки:
- Безпечний логін. Дані для входу складаються з персонального еmail і номера телефона, який був вами верифікований на етапі першої реєстрації в додатку.
- Код підтвердження. Спочатку ви налаштовуєте його після успішного підключення смартфона до свого облікового запису. Потім ви можете змінити його в додатку самостійно після цього. Кожного разу коли ви користуєтесь додатком і проводити операції, ви вводите ваш код входу, який відомий лише вам.
- 3D secure. Ми також додали 3D Secure, щоб захистити вас від шахрайства в Інтернеті. Кожного разу, коли ви зв'язується з нами, ми поставимо вам кілька питань безпеки, щоб переконатися, що це насправді ви. Але ми ніколи не будемо запитувати повний номер вашої дебетової картки, код підтвердження картки (CVV), PIN-код підтвердження.
Де зберігаються мої персональні дані і ким вони використовуються?
Інформація, яку Користувач надає при реєстрації, зберігається в хмарній базі даних AWS. Fairo гарантує безпеку всіх даних користувачів, зібраних в процесі реєстрації. Зберігання та обробка даних користувачів здійснюється відповідно до умов публічної оферти, з якою користувач ознайомлюється і погоджується при реєстрації.
Як Fairo гарантує безпеку і конфіденційність даних?
Конфіденційність даних користувачів Fairo при їх передачі, обробці та зберіганні гарантується дотриманням всіх чинних вимог Групи компаній RBI, а також міжнародних стандартів, що регламентують вимоги з забезпечення інформаційної безпеки. Всі дані користувачів зберігаються в хмарній базі даних в зашифрованому вигляді. Всі електронні звіти та отримані квитанції шифруються електронним підписом користувача (КЕП). Процес шифрування і розшифрування електронних звітів і квитанцій здійснюється локально на пристрої користувача. Щоб уникнути перехоплення даних між стороною користувача і сервером, використовується тільки безпечне з'єднання через HTTPS.
Які правила і стандарти інформаційної безпеки використовує Fairo?
Fairo є частиною групи компаній RBI, тому ми дотримуємося всіх чинних правил групи та Закону України «Про захист персональних даних».
Чому я вводжу пароль до E-підпису? Ви можете використовувати мої дані і мій підпис?
Вам необхідно ввести пароль для підтвердження використання електронного підпису при виконанні певних дій. Fairo не зберігає електронні підписи користувачів, вони зберігаються лише локально на пристроях, і у нас немає до них доступу, тому Ваш підпис не може бути використаний без вашої прямої участі. Коли необхідно використати підпис, додаток звертається до нього за посиланням на локальну адресу зберігання на пристрої, тому захист гарантується безпекою локального сховища (пристрою).
Наскільки безпечно завантажувати Е-ключ на телефон і потім в Fairo?
Ключ зберігається і використовується тільки локально на пристрої користувача, тому безпека зберігання електронного ключа в телефоні забезпечується безпекою самого пристрою. Додаток не завантажує ключ безпосередньо, ми використовуємо тільки посилання на його локальну адресу зберігання.
Як я можу завантажити свій Е-підпис?
Простий спосіб завантаження електронного цифрового підпису, через електронну пошту: 1.Надішліть самому собі Е-підпис як вкладення електронного листа.
2.Потім відкрийте електронну пошту на телефоні і збережіть його.
3. Після того як ви зберегли Е-підпис на свій телефон, перейдіть в додаток Fairo
4. Виберіть у вкладенні налаштування "завантажити з телефону".
5. Натисніть кнопку “дозволити” для доступу до ваших файлів
6. Знайдіть свій Е-підпис у файлах телефону, відзначте емітента електронного цифрового підпису
7. Введіть до нього пароль
8. Підтвердіть завантаження своїм кодом входу в Fairo.
9.Готово! Відео за посиланням https://youtu.be/JzKnnbX1yl0
Який саме електронний цифровий підпис необхідно використовувати?
Зверніть увагу, що для додатку Fairo потрібен Е-підпис фізичної особи-підприємця, а не фізичної особи. Додаток дозволяє завантажити ключі в форматі key-6.dat, .pfx, .pk8, .zs2, jks.
Що робити якщо я загубив свій телефон?
Перш за все щоб тримати ваші активи в безпеці, зв'яжіться з клієнтською підтримкою Fairo за телефоном 0800500033, наш співробітник заблокує картки. Наступним кроком потрібно завантажити додаток на інший пристрій, увійти в додаток використовуючи свій email і обов'язково змінити ваш код входу.