Після відкриття рахунку коли я можу отримати свою платіжну картку?
Наразі в додатку у вас є дві опції користування картками: або віртуальна - доступна відразу після підтвердження відкриття рахунків, або пластикова, яку потрібно замовити і вона буде доставлена на вказану вами адресу .
Замовляйте карти безкоштовно! Для цього зайдіть в додаток в розділ "Мої гроші" виберіть " Бізнес" чи "Особистий ", меню карти натисніть "+" та оберіть замовити пластикову карту. Слідкуйте за її наявністю та очікуйте дзвінка кур'єра, який вам її доставить .
Як можно отримати пластикову картку?
Картки Fairo доставляються кур'єром до вашой адреси, яку Ви вказали за бажанням. Перед доставкою, кур'єр зв'яжеться з вами , щоб домовитись про комфортний час доставки для вас.
Як активувати пластикову картку?
Як тільки ви отримали карту на руки, ви можете її відразу активувати в самому додатку. Вам потрібно буде підписати електронний документ, що карта доставлена та встановити ПІН- код до своєї карти. Для першої транзакції, ми рекомендуєм скористатися карткою в банкоматі.
Коли я зможу користуватись своєю віртуальною карткою?
Карта буде активована відразу після підтвердження про відкриття рахунку. Ви можете розпочати її використання через гаманець Google Pay. Таким чином ви можете робити покупки за допомогою смартфона у продавців, які підтримують цей спосіб оплати. Ви також можете використати свою карту для оплати онлайн-транзакцій без використання Apple / Google Pay. Для цього потрібно скопіювати повний номер карти та код безпеки з додатку та заповнити поля на веб сайті продавця.
Як додати картку в Google Pay?
Щоб додати свою картку в гаманець, завантажте на свій смартфон додаток Google Pay (для цього потрібен Android 8.1 або новішої версії, а також смартфон із підтримкою NFC). Увійдіть в додаток Google Pay, зарееструйтесь використовуючи email, додайте номер карти. Кілька порад, про які слід пам’ятати:
- Google Pay вимагає блокування екрана. Якщо ви ще не налаштували його, вас попросять активувати блокування перед додавання вашої карти перед додаванням вашої картки у додаток Google Pay.
- Якщо ви захищаєте свій смартфон чохлом, можливо, вам доведеться зняти його, щоб заплатити. Деякі платіжні термінали не розпізнають ваш телефон, якщо заважає чохол.
- Якщо платіжний термінал просить вас пред’явити свою картку (знову), можливо, ви забрали смартфон занадто швидко або не тримали його досить близько. Просто спробуйте ще раз, маючи це на увазі.
Як додати картку в Apple Pay?
Щоб додати свою картку в гаманець, відкрийте додаток Wallet на вашому iPhone , натисніть кнопку "+" -> Ввести дані карти вручну -> Введіть імя на картці та її номер, термін дії картки та СVV, натисніть "Далі". Дочекайтесь перевірки банку емітенту , після чого ваша карта буде додана в електронний гаманець. Apple Pay підтримується на моделях iPhone з Face ID та моделі iPhone з Touch ID, крім iPhone 5s.
В яких банкоматах я можу знімати готівку безкоштовно?
Спочатку Вам потрібно додати вашу картку до гаманця Google Pay та Apple Pay і після того ви можете знімати кошти з віртуальної карти безкоштовно в банкоматах АТ «Райффайзен Банк» з функцією безконтактного обслуговування (де нанесена позначка NFC). Будь ласка, перевірте адреси банкоматів з функцією NFC за наступним посиланням https://www.aval.ua/ru/bankomaty. Ви також можете використовувати будь-яку іншу мережу банкоматів із функцією NFC. Для зняття готівки з банкомату, не забудьте встановити ПІН код до карти. Це можна легко зробити безпосередньо в додатку.
Як я можу замовити додаткову картку?
Ви можете замовити додаткові віртуальні карти як Бізнес, так і Приватну. Випуск віртуальних карт безкоштовний. Для замовлення карти в додатку виконайте наступне:
Зайдіть у додаток -> Мої гроші -> ФОП або Приватні-> Картки -> в правому кутку екрана натисніть “+” -> Підтвердити Карта буде активована і доступна для використання протягом 30 хвилин.
Як я можу заблокувати платіжну картку?
Ви можете заблокувати картку або самостійно в додатку, або звернувшись до клієнтської підтримки за телефоном 0800500033 або надіславши електронного листа за адресою support@fairoapp.com. Ви можете заблокувати картку як на тимчасовій основі в цілях безпеки і розблокувати її пізніше у разі потреби або на постійній основі. В такому випадку ви більше не зможете користуватися карткою.
Як я можу поповнити свій рахунок?
Вам потрібно зайти у додаток, поповнити рахунок FAIRO. Ви можете перерахувати гривні на вашу карту чи використати реквізити IBAN для переказу грошей.
Як я можу оскаржити транзакцію?
Якщо у вашій історії транзакцій карткою є операція, яку ви не робили, або ви робили замовлення в Інтернеті, але так і не отримали його. Можливо ситуація, коли ви знімали кошти в банкоматі, але не отримали всю сумму, тоді ви можете оскаржити транзакцію. Для реєстрації оскарження транзакцій звертайтесь до нашої клієнтської підтримки через чат у додатку або за номером 0800500033.
Чи можу я переказувати в додатку кошти на інші рахунки? Як це зробити?
В додатку реалізована можливість переказу коштів з вашого ФОП рахунку на особистий рахунок Fairo, або на зовнішній рахунок використовуючи IBAN. Доречі у вас є можливість використовувати ваші онлайн картки при оплатах в інтернеті та в торгівельних мережах.
Чому не пройшла онлайн операція?
Перш за все пропонуємо перевірити встановлені ліміти у додатку. Для цього: Зайдіть у додаток > Натисніть опцію “Мої гроші” > Перейдіть у вкладення “Картки” > Перевірте яка сума купівельного ліміту встановлена в додатку. Якщо суми на розрахунок недостатньо, змініть купівельний ліміт. Зверніть увагу чи ви дозволили в додатку операції в інтернеті, перевіривши відмітку у вкладці ліміти.
Які способи зняття готівки надає Fairo?
Fairo надає можливість зняття готівки в банкоматах із функцією безконтактного обслуговування за допомогою віртуальної карти, яка вам надається у користування в пакеті послуг.
А також якщо ви замовили пластикову карту, то можете користуватися будь-яким банкоматом.
Які обміни валюти доступні ?
З Fairo ви можете продавати іноземну валюту (EUR або USD) в гривні та конвертувати іноземну валюту (EUR, USD) між собою. Ці операції дозволені тільки на бізнес рахунка. А ще пам'ятайте про "Щасливі години" - це програма лояльності від Fairo, коли ви можете конвертувати валюту за більш вигідним курсом від комерційного двічі на тиждень (у понеділок та середу з 12:00 до 14:00) . Не пропустіть :-)
Як надіслати документи в Fairo?
Завантажити документи можливо в самому додатку Fairo. Перейдіть в Налаштування, натисніть "Завантажити документи", вкажіть причину та тип документу, який бажаєте завантажити , оберіть сам документ з телефону/облака. Готово!